İzmir kökenli sağlıklı atıştırmalık markası Salados, soğuk sandviç sektöründe önemli bir adım atarak şehrin farklı noktalarında mağaza açmaya başladı. Müge Dursun ve Osman Dursun çifti tarafından 2017 yılında kurulan Salados, sağlıklı ve hızlı beslenme ihtiyacını karşılamak amacıyla ortaya çıkmıştı.
Salados'un kurucusu Müge Dursun, günümüzde insanların hızlı yaşam koşulları içinde sağlıklı beslenmelerinin zorlaştığını belirtiyor. Bu nedenle Salados olarak hijyenik, kaliteli ve sağlıklı hazır gıda ürünleri sunarak tüketicilerin hayatını kolaylaştırmayı hedeflediklerini dile getiriyor. Salados markası, geniş bir soğuk sandviç ve sıkma meyve suyu çeşitliliği ile tüketicilere çeşitli lezzet deneyimleri sunuyor.
Yeni girişimleri hakkında bilgi veren Osman Dursun ise, markanın 2017'den bu yana toptan ürün satışı yaptığını ve 2023'ten itibaren tüketici deneyimlerini yakından izlemek amacıyla mağaza açmaya başladıklarını belirtiyor. İzmir'deki üniversite girişi ve alışveriş merkezlerindeki mağazalarının, tüketicilerle doğrudan etkileşim kurarak ürünlerini sunma ve geri bildirim almayı amaçladığını ifade ediyor.
Dursun ayrıca, Salados'un soğuk sandviç kategorisinde mağaza açan ilk marka olduğunu ve bunu AVM'lerde gerçekleştirdiklerini vurguluyor. Bu adımın, markanın güvenini ve ürünlerinin kalitesini ön plana çıkardığını dile getiriyor. Ayrıca, farklı illerde de mağaza açma projelerinin hedefleri arasında olduğunu belirtiyor.
Salados'un çalışanları ve yöneticileri, Hiltown AVM'de bir araya gelerek iş stresini atmış durumda. Osman Dursun, markanın büyümesinde tüm ekibin önemli bir rol oynadığını vurgulayarak, çalışanların emekleri ve gayretleri sayesinde büyümeye devam ettiklerini ifade ediyor.